deddas
Silver
Ja, kanske... Okey men det låter ju lovande!Skulle spontant säga att 6605 kanske är snäppet dyrare. Verksdelar är ju lite klurigt men går att lösa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, kanske... Okey men det låter ju lovande!Skulle spontant säga att 6605 kanske är snäppet dyrare. Verksdelar är ju lite klurigt men går att lösa.
Berätta mer om Serpico.Haha låter lite töntigt att säga...
Men vad den där klockan definierar "klockintresse" eller ej! De som vet vad en Serpico märkning på tavlan innebär och de som inte vet. Grym klocka oavsett fullkomligt älskar gammel-DJ:s!!!
Handlare ifrån Venezuela eller Uruguay(tror jag) som satte sitt namn på tavlorna. Fullständiga namnet är väl Serpico y Laino. Som Tiffany märkningar, Turler eller Cartier märkningar. Vad jag har förstått det som iaf!Berätta mer om Serpico.
Grisigt bra!Dj 6605 serpico -57
![]()
Caracas var väl deras basHandlare ifrån Venezuela eller Uruguay(tror jag) som satte sitt namn på tavlorna. Fullständiga namnet är väl Serpico y Laino. Som Tiffany märkningar, Turler eller Cartier märkningar. Vad jag har förstått det som iaf!
Verkar vara verksamma fortfarande!Caracas var väl deras bas
Kntressant räffling på glasringen, den ser tätare ut än på senare ref, eller är det en synvilla?Dj 6605 serpico -57
![]()
Är korrektKntressant räffling på glasringen, den ser tätare ut än på senare ref, eller är det en synvilla?![]()
Siffert-Olman!Ändå fulsnygg. Gillar den mer än den förtjänar tror jag...
![]()
Utveckla gärna...Siffert-Olman!
Utveckla gärna...![]()
Letar bild och kvitto fortfarande!
Men vad kan vara viktigare??Letar bild och kvitto fortfarande!
Nu VET jag vart kvittot är, frugan kom dock på en massa annat ”viktigt” jag behöver göra innan jag letar nåt gammalt kvitto!
Som är helt ONÖDIGT!![]()
Oj vad fin! Hur gammal är den?Glad lördag på er.
Snart drar vi till jobbet, Scanian, hunn å jag.
![]()
Från år 1999 ser jag. Tror inte någon räknar knappa 20 år som vintageVågar mig på den gär gamla godingen!![]()
Svår att datera men sista halvan av 30-talet tror jag ändå att man vågar gissa på.Oj vad fin! Hur gammal är den?