marmot
Silver
Skämtade bara om att din skulle vara av plastTotalt OT, men varför skulle de vara mer äkta där? Och vad är en äkta monstera? Är väl en relativt stor familj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skämtade bara om att din skulle vara av plastTotalt OT, men varför skulle de vara mer äkta där? Och vad är en äkta monstera? Är väl en relativt stor familj?
Fan, har ju jagat mostermonstera men det är dyrt...Skämtade bara om att din skulle vara av plast![]()
Brutal OT!Fan, har ju jagat mostermonstera men det är dyrt...
Jodå, men jag har ju ett provisoriskt insert som funkar på Croton. Får leta donator/bezel framöver bara men kan samtidigt använda klockan.Var det inte det jag varnade för?
Fantastisk! Så mumsigt chokladig, blir ju godissugen när man ska kolla tiden!![]()
Nu kompletterat med spänne.
![]()
Haha ja det är santFantastisk! Så mumsigt chokladig, blir ju godissugen när man ska kolla tiden!
1BDop för dottern idag. Vad ska jag ha på mig?! Blå skjorta, svarta byxor och bruna skor. Inte superlätt att se klockorna men... vilken?
![]()
Tissot eller Doxa alltså. De två eller Omegan bullseye stod jag mest mellan faktiskt. Riset går inte på Doxan. Får nog bli Tissot Jub på ris då1B
Men låna en rislänk till den
Och kör svarta skor
3G är också nice.
Trevlig samling du har därDop för dottern idag. Vad ska jag ha på mig?! Blå skjorta, svarta byxor och bruna skor. Inte superlätt att se klockorna men... vilken?
![]()
Fint köp det där. Gillar!
Snyggt men Beo, ingen ryss?På dop idag så lite dressigare val då!
![]()
TackSnyggt men Beo, ingen ryss?![]()
Tack ska du ha. En salig blandningTrevlig samling du har där!inte lättvalt!