Den gröna fick vandra vidare för att finansiera andra köpMen men, har du helt förlorat dig, vintage!?
Vad har hänt med den gröna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gröna fick vandra vidare för att finansiera andra köpMen men, har du helt förlorat dig, vintage!?
Vad har hänt med den gröna?
Vet tyvärr inte så mycket om den, jag har inte sett någon likadan någonstans. Eta 2472 verk och helstål. Jag tror tavlan kan ha varit svart eller typ mörkblå från början (eller så var den melerad).Har du referens på denna? Otroligt vacker.
Alltid mäktigt med one of a kind!! Ska leta på litegrann men sällan man ser något som åldrats så vackert!Vet tyvärr inte så mycket om den, jag har inte sett någon likadan någonstans. Eta 2472 verk och helstål. Jag tror tavlan kan ha varit svart eller typ mörkblå från början (eller så var den melerad).
Kul att du gillar den.
Såja, lämnat in Longinesen till uris och fick bla denna i retur. Passar bättre till kostym
![]()
Den ser ju ut att ha legat nedfrusen eller konserverad!Ibland känner man helt enkelt för nåt utan nån som helst patina. Klart roligare än nytt, dessutom!
![]()
Eller hur? Man skulle kunna tro att den är NOS! Dock har den inte originalband eller -spänne och det är lite öppningsspår på baklocket som ändå vittnar om att den har använts. Men den var säkert finklocka för någon på 70-talet!Den ser ju ut att ha legat nedfrusen eller konserverad!