Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, jag fick ju min till ett löjligt lågt pris. Men även vid högre priser är dom värda det. Bra verk och (iallafall generellt) Borgel-boetter.Jag betalade mycket mer . Väldigt prisvärda!
Högg som en kobra och tavlan är magiskSå det var du som hann först! Den blå tavlan såg ju kanon ut.
Den där klockan kan förstöra vilken dag som helst!Tillbaka från urmakaren som har städat tavlan. Nu ser den ut som den ska!
Seiko Bell-Matic från 1968...
Grattis!vilken härlig tavla!
Kan bara säga!Min gammel-Atlatic får vara min följeslagare i det soliga men kalla vädret!
Billig men bra!Kan bara säga!
Tack!ja dyrt är inte alltid = bra,och den röda sekunden på din bryter fantastiskt!Billig men bra!
Precis som din Vostok kan ju tavlan göra den mest deprimerade lycklig!
Älskar den där lilla röda pilen!Tack!ja dyrt är inte alltid = bra,och den röda sekunden på din bryter fantastiskt!
Den här Olman (damur) köpte jag för 10kr på Erikshjälpen!Tack!ja dyrt är inte alltid = bra,och den röda sekunden på din bryter fantastiskt!