Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår detTröttnar aldrig.
Bra mysig den där med
Funkar, men kanske ännu bättre med R&B eller bambu, Jag skulle nog ändå välja läder, kanske svin.Testar på länk. Vad tycks?
...När vet man säkert om det skulle börja bli ett rent osunt överskott av kronografer i lådan?
Gillar sekundvisaren och typsnittet. Den får nog stanna tills vidare trots visst kronograföverskott i lådan.
Tack! Svin är standard men testade länk nu. Håller nog med dig! Hade svin i morseFunkar, men kanske ännu bättre med R&B eller bambu, Jag skulle nog ändå välja läder, kanske svin.
Denna patina gillar jag lite lila/tropic.
En s.k. ickefråga.....När vet man säkert om det skulle börja bli ett rent osunt överskott av kronografer i lådan?
/En som vill veta i god tid.
Halva klocklådan sportkronografer får bli min nya tumregel!...När vet man säkert om det skulle börja bli ett rent osunt överskott av kronografer i lådan?
/En som vill veta i god tid.
Ok, så kan vi ju inte ha det. Jag får försöka tygla mig i fortsättningen. Underbar klocka @frereEn s.k. ickefråga..
@ frere Jättefin!
Verkar ju var helt rättställd.. imponerande!Fullmåne idag igen.