Faktiskt imponerad själv att den gick rätt.Verkar ju var helt rättställd.. imponerande!
Grym kronograf hörru![]()
Min favorit just nu
Sitter sjukt bekvämt på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt imponerad själv att den gick rätt.Verkar ju var helt rättställd.. imponerande!
Grym kronograf hörru![]()
Det kanske mest komiska är att jag och säkert många med mig, inte hade en tanke på att tiden inte stämde!Vet man att man är KlockStörd när man inte ens ställer tiden innan man tar dagens bild!! Så Glad Påsk på er, med ställd tid......
![]()
...Det kanske finns hopp för mig,Vet man att man är KlockStörd när man inte ens ställer tiden innan man tar dagens bild!! Så Glad Påsk på er, med ställd tid......
![]()
Härlig -70 talsdesign. Den är ju stor, men inte klumpig!Det blev en lite yngre Certina idag.
![]()
Vi är alla olika min vänDet kanske mest komiska är att jag och säkert många med mig, inte hade en tanke på att tiden inte stämde!![]()
De trivs bra ihop djuren på min lilla gård...Det kanske finns hopp för mig,kollade klockan bara som hastigast och försökte sedan fokusera på katt och hönor.
![]()
Bättre än många modernaFortsätter provköra denna, nästan 44h gångreserv känns väl ok
![]()
Så snyggt med engined bezel!Glad Påsk
![]()
Hästar har en fantastisk känsla för andra djur!De trivs bra ihop djuren på min lilla gårdmen blir ibland orolig då hönorna får för sig att sprätta bland hästarna.....
Trygg häst OCH hundHästar har en fantastisk känsla för andra djur!
Vi brukade vara ute med en fjording och ha med oss en labbe.
Labben hatade insekter, så när hästen galloperande sprang hunden med huvudet i hästens svans!
Hände aldrig nån olycka.
Iofs var bägge supersmarta!
Tackar!Så snyggt med engined bezel!![]()