Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar efter en sån Tuna . Vad ligger en sån på i prisklass.Kör också Seiko Saturday med tung timeshare-tuna:
![]()
Det är en 7549-7010, i det här faller från ’78 om jag inte missminner mig. Det har gått några stycken här på forumet det senaste året, de har legat på 7-8000:- Fortfarande prisvärt tycker jag.Letar efter en sån Tuna . Vad ligger en sån på i prisklass.
Ja det är ett ok pris . Grymt snygg klocka . Får lägga ut om att köpa en sån .Det är en 7549-7010, i det här faller från ’78 om jag inte missminner mig. Det har gått några stycken här på forumet det senaste året, de har legat på 7-8000:- Fortfarande prisvärt tycker jag.
Kör på lite samma tema idag också. Även om denna egentligen kanske är något som de köpte loss från Yema?Invicta skulle må bra av en ny ledning som återgår till rötterna...![]()
Den där tavlan blir jag så glad av!Kör på lite samma tema idag också. Även om denna egentligen kanske är något som de köpte loss från Yema?
![]()
En nyservad vintageklocka är med all säkerhet mycket tätare nu än den var vid leverans.![]()
Har typ vandrat runt med denna klocka konstant på armen det senaste. Tanken slog mig, kan man använda en vintageklocka från 50-talet och känna sig lugn med det som vardagsklocka?
Klockan när den producerades stoltserade med waterproof. Enligt omega 30m. Jag servade den nyligen där packning i boett, glas och krona byttes. Eller ska man vara rädd för svett och sånt nu när man går mot varmare tider?
Blev lite extra värme i den här norrlänningens hjärta i dag!Femtio dagar, femtio klockor. Behöver få lite rotation i lådorna....
Börjar med lite Måndagsmögel ...
![]()
Gott att höra! Att en klocka kan få en att känna så...Blev lite extra värme i den här norrlänningens hjärta i dag!![]()
Mera vackert än gubbigt!Äldre man med rätt att vara gubbig.
![]()