• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

D7691C20-D015-4A25-A0DF-B560D465E561.jpeg

E6568939-0D9D-4526-8778-0CCF04E34C2C.jpeg

Har typ vandrat runt med denna klocka konstant på armen det senaste. Tanken slog mig, kan man använda en vintageklocka från 50-talet och känna sig lugn med det som vardagsklocka?

Klockan när den producerades stoltserade med waterproof. Enligt omega 30m. Jag servade den nyligen där packning i boett, glas och krona byttes. Eller ska man vara rädd för svett och sånt nu när man går mot varmare tider?

E6568939-0D9D-4526-8778-0CCF04E34C2C.jpeg

Har typ vandrat runt med denna klocka konstant på armen det senaste. Tanken slog mig, kan man använda en vintageklocka från 50-talet och känna sig lugn med det som vardagsklocka?

Klockan när den producerades stoltserade med waterproof. Enligt omega 30m. Jag servade den nyligen där packning i boett, glas och krona byttes. Eller ska man vara rädd för svett och sånt nu när man går mot varmare tider?
En nyservad vintageklocka är med all säkerhet mycket tätare nu än den var vid leverans.
Använd och njut av klockan! :)

Tillbaka
Topp