• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

EDFA6446-0DAA-4035-A3FE-A53ECEFF18B5.jpeg
Hann med ett klockbyte innan värmen försvann.
A4FFDA53-4479-42F6-81C6-E38A396D5E8D.jpeg

Hann med ett klockbyte innan värmen försvann.
A4FFDA53-4479-42F6-81C6-E38A396D5E8D.jpeg
Grämer mig fortfarande lite att jag blev näst högste budgivare för 5-7 år sedan när någon av pantbankerna i Göteborg auktionerade ut en likadan.
Den var dock inte riktigt, men nästan, i lika bra skick som din om jag minns rätt.
Vill minnas att budgivningen då slutade på 9-11’ någonstans.

Grämer mig fortfarande lite att jag blev näst högste budgivare för 5-7 år sedan när någon av pantbankerna i Göteborg auktionerade ut en likadan.
Den var dock inte riktigt, men nästan, i lika bra skick som din om jag minns rätt.
Vill minnas att budgivningen då slutade på 9-11’ någonstans.
Det gjorde jag med, minnet av den klockan har etsat sig fast. Var det inte diamanter på den klockan med? Var det en daydate? Det fina med dessa är att de är väldigt enkla att polera upp och då får de en helt annan känsla. Blir direkt modernare och ser inte så ledsna ut. Tycker definitivt du ska testa en, tycker egentligen att de jag har i titan är vettigare och snyggare, var dock som sagt tvungen att klippa denna. Vill du klämma på mina i GBG någon gång är det bara att säga till!

Det gjorde jag med, minnet av den klockan har etsat sig fast. Var det inte diamanter på den klockan med? Var det en daydate? Det fina med dessa är att de är väldigt enkla att polera upp och då får de en helt annan känsla. Blir direkt modernare och ser inte så ledsna ut. Tycker definitivt du ska testa en, tycker egentligen att de jag har i titan är vettigare och snyggare, var dock som sagt tvungen att klippa denna. Vill du klämma på mina i GBG någon gång är det bara att säga till!
Kan mycket väl ha varit diamanter, minnet sviker lite. Stencool var den i alla fall och för inte särskilt mycket pengar.
Har dessvärre gått och blivit Malmöbo sen några månader tillbaka, annars hade varit på sin plats för en träff!

Tillbaka
Topp