• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

IMG_20190504_070407.jpg

Och lite bandbyte inför gtg
IMG_20190504_074905.jpg

Senast ändrad:
Hade gärna gjort det men den är såld :(

Va?!?! Neeeeeej! Snälla säg att du skojar. Förstår till hundra att det här inte alls rör mig och jag egentligen inte har ngt med saken att göra, men har i tysthet trånat och längtat efter den dagen den skulle komma ut till salu men aldrig trott att så skulle ske.

Hoppas att nästa ägare har goda smaken att visa upp dem här på KS då och då så man gör fortsätta drömma lite till :)

Måste ha mer kaffe efter denna obehagliga överraskning känner jag :)

PS ha en trevlig GTG-alla ni som ska delta DS

Va?!?! Neeeeeej! Snälla säg att du skojar. Förstår till hundra att det här inte alls rör mig och jag egentligen inte har ngt med saken att göra, men har i tysthet trånat och längtat efter den dagen den skulle komma ut till salu men aldrig trott att så skulle ske.

Hoppas att nästa ägare har goda smaken att visa upp dem här på KS då och då så man gör fortsätta drömma lite till :)

Måste ha mer kaffe efter denna obehagliga överraskning känner jag :)

PS ha en trevlig GTG-alla ni som ska delta DS
Haha, älskar ditt engagemang i mina klockor :D

Nye ägaren finns på forumet men han spammar inte lika mycket som jag gör. :)

Tillbaka
Topp