Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du möjligen packa med en viss DD? Skulle gärna prova en nämligenPackar lite gammalt mög inför vintage GTGn. Fan vad kul det ska bli att träffa alla nördar igen
Hade gärna gjort det men den är såldKan du möjligen packa med en viss DD? Skulle gärna prova en nämligen
Aha, OWGMars blev för slitsamt på er relation förstår jagHade gärna gjort det men den är såld
Hade gärna gjort det men den är såld
Lite så var det. I kombination med inköp av stugaAha, OWGMars blev för slitsamt på er relation förstår jag
Haha, älskar ditt engagemang i mina klockorVa?!?! Neeeeeej! Snälla säg att du skojar. Förstår till hundra att det här inte alls rör mig och jag egentligen inte har ngt med saken att göra, men har i tysthet trånat och längtat efter den dagen den skulle komma ut till salu men aldrig trott att så skulle ske.
Hoppas att nästa ägare har goda smaken att visa upp dem här på KS då och då så man gör fortsätta drömma lite till
Måste ha mer kaffe efter denna obehagliga överraskning känner jag
PS ha en trevlig GTG-alla ni som ska delta DS