BoEtt
Guld
Läcker, och chronometer! Du plockar fram roliga saker.Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker, och chronometer! Du plockar fram roliga saker.Trevlig helg!
Fint jobb du är med och utför!delar ut mycket glädje.#13. Mot skåneland för välgörenhetskörning.....
He en go helg vintagefreaks!
Min säger hej!#13. Mot skåneland för välgörenhetskörning.....
Ingen aning. Raritet är inte prio för migSant , vilken bezel är ovanligast ?
Vet att de gjordes 3st olika dessa två och minut bezeln
#13. Mot skåneland för välgörenhetskörning.....
Då måste jag ju bara slänga in min Belinda också. Fast den inte sitter på armen just idag.Min säger hej!
Belinda lördag
Nej men kul att vet om inte annatIngen aning. Raritet är inte prio för mig
Fint skick på den!Då måste jag ju bara slänga in min Belinda också. Fast den inte sitter på armen just idag.
Liten insats för stor glädjeFin insats ni gör!
Yes! Guld på stål, något nött i guldet trots att det är ändå rätt många micron tjockt. Men jag polerade boetten lite lätt och lade en galvanoförgyllning över de slitna ytorna. Just nu väntar den på att gå iväg till nån urmakare, bommen vill slinka ur verket.Fint skick på den!
Inte heller på armen men eftersom en Belindatråd (hon verkar vara runt lite var stans!) upstod!Då måste jag ju bara slänga in min Belinda också. Fast den inte sitter på armen just idag.
Jättefin!Inte heller på armen men eftersom en Belindatråd (hon verkar vara runt lite var stans!) upstod!
Tack! Vad gör man inte för att glädja de som inte har en så trevlig vardag. Kostar så liteFint jobb du är med och utför!delar ut mycket glädje.
Härlig bild på den magnifika stardust tavlan, och en passande snygg "moonrise"Hälsar på svärföräldrarna i det fina vädret. Omegan fick följa med.
Håller helt med ,och det man får tillbaka av dem går inte att sätta pris på!Tack! Vad gör man inte för att glädja de som inte har en så trevlig vardag. Kostar så lite