Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den håller i sig lika länge som min avundsjuka gällande din ph200 och svarta Amagnetic vet jag inte än tyvärr...Sitter här å funderar på när avundsjukan ska släppa!?
Det gör den inte!Sitter här å funderar på när avundsjukan ska släppa!?
Haha men jag har en egen... Meeen @ANALOGUE s är bättre och att hitta en ännu bättre är nog faktiskt omöjligt. Men tavk ändå!Det gör den inte!
Enda sättet att få den att lugna sig är att köpa en egen, bättre!
Har en ”vanlig” DS på gång, men den är i NAS-skick!Haha men jag har en egen... Meeen @ANALOGUE s är bättre och att hitta en ännu bättre är nog faktiskt omöjligt. Men tavk ändå!
Aa jag förstår det. Har själv otroligt svårt att skiljas från klockor meen tror du prioriterar rätt med en NAS-DS!Har en ”vanlig” DS på gång, men den är i NAS-skick!
Måste dock sälja av både klockor och annat...
En helvetisk process att välja vad som ska få gå vidare!
Det blir ju inte heller lättare att hitta fina exemplar. Har ju själv jobbat på Erikshjälpen, nästan stopp på inflödet av finare saker, inte bara klockor!
Dom fina prylarna säljs på auktion, eller liknande.
Ska även nämna att alla dessa välgörenhetsorganisationer har många klockor undanstoppade i nån låda i nån otillgänglig hylla, så det vill till att personalen letar!
Kul att man kan smitta av sig!Fick bli denna idag.
Fin! Visste inte att du hade en! Skriv upp mig på intressentlistanCartier Tank Louis
Tack! Jasså, tycker jag bombat på med ganska många bilder i Cartiertråden uppfattatFin! Visste inte att du hade en! Skriv upp mig på intressentlistan
Allt förutom min/Tim visareSuperfin!