Pictor
Guld
En av dom bästa S D enligt mig. Levande . Trött på alla ”trailer Queen”Deppar lite över att man inte lyckades knipa den dubbelröda på Kaplans i helgen, får fortsätta köra med vit text...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av dom bästa S D enligt mig. Levande . Trött på alla ”trailer Queen”Deppar lite över att man inte lyckades knipa den dubbelröda på Kaplans i helgen, får fortsätta köra med vit text...
Otroligt fina, bägge två!Fick precis denna sköna Eterna
Och hämtade ut denna sinnessjuka Connie som tyvärr ska till en polare vilket jag ångrar att jag inte köpte själv...
Sjukt bra!Fick precis denna sköna Eterna
Och hämtade ut denna sinnessjuka Connie som tyvärr ska till en polare vilket jag ångrar att jag inte köpte själv...
Tack! Guldaren är helt overklig!Sjukt bra!
Dito!
Hoppas du blir lika nöjd med den som jag varitLite super squale
Säkerligen! Tack för trevlig lunch! SesHoppas du blir lika nöjd med den som jag varit
Funky! Mått på den?Atlantic Timeroy luftas..
Hyfsat bred ändå, gissar 42.5 exkl. krona, har ej kunnat mätaFunky! Mått på den?
Den är jäkligt cool alltså!Ahhh!idag dök äntligen min Lych 3055a upp igen från renovering i Ukraina,en kille som heter whitelion på både Wus,forum.watch.ru och ebay har hjälpt mig med att fixa elektroniken och även då gjort mekanisk service på den och den ska nu gå inom 0,2 sek/dag och inte var det dyrt eller krångligt heller så har ni problem med ryska quartz klockor kan jag rekomendera honom.
Fasen va gött det är att gå omkring med en blank och överdriven fläsksvål på handleden!Atlantic Timeroy luftas..
Tack!ja jag gillar den lilla klossen!Den är jäkligt cool alltså!
Jättesnygg tavla, snygg logga och Ja, mycket av allt, liksom!
Kolossalt attraherande!
Tack!Drägel!