Sebastard
Diamant
Dom är riktigt trevliga dom där. Hade ett betydligt dassiga exemplar för något år sedan. Säga vad man vill men Sicura är mycket nöje för liten slant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är riktigt trevliga dom där. Hade ett betydligt dassiga exemplar för något år sedan. Säga vad man vill men Sicura är mycket nöje för liten slant.
Håller helt med dig. Bäst bland låtsasdykarna i min ”låda”.Dom är riktigt trevliga dom där. Hade ett betydligt dassiga exemplar för något år sedan. Säga vad man vill men Sicura är mycket nöje för liten slant.
Andra vändan:Känns som en söndag med många klockbyten idag, börjar med en stackars blanktavlad Omega med målade index. Ovanligt tavla med vad som ser ut som sm300 visare. Ska nog måla sekundvisaren vit men lysmassa i övriga kan jag inte lösa själv, än. Borde kanske köpa ett kit...
Ja, verkligenGamla digitalare är något speciellt
Skicket är magiskt!
Tack! Ja det är precis i det skick jag gillar - nästan som ny men med värdigheten av ett vintageur. Denna har fått sig någon omgång av polertrissan vilket är synd men tavlan är nästan mint (bortsett från någon svag prick)Skicket är magiskt!
Den där är fruktansvärt bra!Bytte till flighty