moonrocket
Basic
Underbara sommarsol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag menade så här iallafall.Tror vi menar samma sak, men beskriver det på olika vis. Har inget behov av att öppna i dagsläget, mest nyfiken.
Här kommer min damare och säger hej.
Själv kör jag Eloga Flipper "dykare" tyvärr utan ringen.
Fin den med. Nästan lite disco volante i stilen. Vad mäter den, 30mm?
#51. Lagom möglig TisdagsTissot.....
Tack! Fick en tanke om att rotera de jag har i "vintagelådorna". Hade tänkt sluta vid 50, men ligger många kvar så det är bara att köra på....#51 då kommer ju frågan: 51 som i klocka 51 i klockkarriären eller som klocka nr.51 hemma i lådan eller något helt annat?
Finfin är den iallafall, så där lagom ingådd liksom.
Om -70 talarna är roliga så är ju denna vacker!Idag får den gamla Scanian hänga med.
Snyggt!Gårdagens nyförvärv!
Mysig!Underbara sommarsol
...och gammaldags charmig!Om -70 talarna är roliga så är ju denna vacker!
Aha, då var jag helt fel ute. Trodde yttre ringen var en del av boetten. Tack för testetJag menade så här iallafall.
Som väntat ett FE men jag vet inte vilket.
Den är läcker! En keeper!Lancon får träda in som tidhållare i dag, @Belmondo!
En till? Fast blå? Visst hade du en gul? Coola hur som!
Stämmer Känns som jag inte kan ha för många av dessa. Helt klart en av mina absoluta favoriter genom åren.En till? Fast blå? Visst hade du en gul? Coola hur som!
Ja, de är nice! Roligt att de finns i olika varianter.Stämmer Känns som jag inte kan ha för många av dessa. Helt klart en av mina absoluta favoriter genom åren.
Tror du har rätt, men om gilttrycket inte är speciellt djupt kan inte jag avgöra det utan lupp. Detta känns som den mest prisvärda gamla dykaren. Fina verk, kraftig fin boett och en GF-länk."Gilt" och "Brunspräcklig"? Haha eller önsketänkande.