Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja det var lite på chans. Jag är dock inte noga med att det ska vara perfekt men den var bättre än jag hoppats på. Nytt plexi får på snart dock .Riktigt fin, grattis! Hade på bevakning men trodde missfärgningarna runt index skulle vara värre.
Tack för återkoppling, din låda ser spännande ut, gärna en gruppbild !Tack! Ref. 7016-5020. Lite ovanlig, om än inte unik. Dyker upp ibland för runt 10 eller över. Min har både originallänk och boxen, t o m ytterpappen faktiskt. Nyligen servad. Går som tåget. Gillar den skarpt.
Du måste bo fel del av landet I Skåne är det strålande sol och redan en bit över 20 graderRegnig och kall sommarmorgon.
Mja, tror nog att Skåne är fel del av landet oavsett väder!Du måste bo fel del av landet I Skåne är det strilande som och redan en bit över 20 grader
Nu tar vi det väldigt lugnt i tråden och tänker på vad vi säger.Mja, tror nog att Skåne är fel del av landet oavsett väder!
...Ny och ny.Ny dag, ny Tissot.
Haha, nä. Mest ny för dagen ....Ny och ny.
Men jättefin och Jubileum.
Smäktande vacker sak det där. Om du skulle komma på dåliga tankar och vilja avyttra ställer jag mig villigt i kön.Ny dag, ny Tissot.
Skogspromenad med flygarklocka!
Visst är den! Det är noterat .Smäktande vacker sak det där. Om du skulle komma på dåliga tankar och vilja avyttra ställer jag mig villigt i kön.
Riktigt vass!