• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Jag vet inte. Det som är lite roligt är att både Omega och Rolex gjorde försök med dead seconds utan framgång. Habring har den komplikationen nu mha Chezardverk ursprungligen avsedda för Doxa. Det är tydligen inte helt lätt att åstadkomma
Med utan framgång syftar du på antal sålda eller fungerade inte mekaniken bra?

Apropå vattentäta kronografer. Passar på att ta en fika och leka med dottern på altanen. Ha en skön kväll allihopa!
9678A648-FB9A-431C-8F38-D9537B825E13.jpeg

Mkt. fin krono! Personligen ser jag den och kronosar av det här snittet med läderband. Hoppas du ursäktar att man blir lite personlig.
Tack! Nejdå, tvärtom! Tycka olika är ju en självklarhet i vissa fall och jäkligt tur i de flesta fall :) Tråkigt om vi jaga precis samma saker och hade exakt likadana band/länkar på våra klockor. Kanske därför jag aldrig är inne på "den andra sidan av forumet som vi inte talar om" ;) Har haft på det här BoRet sen ett tag och burit denna en heldag utan att vi kommit helt överrens med kombon. Jag gillar länk så antingen blir det någon annan eller kanske ett läder ett tag.

Tillbaka
Topp