Fy fan mkt bra! Grattis!Nytt på armen idag, en krisp DS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan mkt bra! Grattis!Nytt på armen idag, en krisp DS
Fantastisk Lanco!Kört denna skindiver idag.
Vann denna skindiver precis nyss
På tal om glas. Denna kom idag med ett glas som gick i tre delar då jag skulle ta ur det, men hamstrare av gammalt klockrelaterat som man är hittade jag ett med torrsprickor som passade ypperligt till klockan Får bli morgondagens klocka..Har haft denna på armen hela dagen och är mycket trevlig.
Jag bara älskar knaggliga glas som är polerade så byt dem inte utan bara polera dem.
Fy fan mkt bra! Grattis!
Nämen, helvete vad bra. Grattis!Nytt på armen idag, en krisp DS
Nämen, helvete vad bra. Grattis!
De där boetterna är bland det vackraste som gjorts. Hur stor är din?
Hade länken varit lite längre hade den stannat hos mig.
Håller med, de är fina. Det är 32,8 modellen.De där boetterna är bland det vackraste som gjorts. Hur stor är din?
Jag vill minnas att jag läst att dom fanns i ett par olika storlekar. Jag har en som jag tror är 35 mm, trodde tidigare att det var den enda storleken. Men det är väl samma verk i dem. 12.68z?Håller med, de är fina. Det är 32,8 modellen.
Ja. Typ 30, 33 och 35. 35 an är finast och värd klart mest. Min har det verket. Levererad 1942 till Sverige.Jag vill minnas att jag läst att dom fanns i ett par olika storlekar. Jag har en som jag tror är 35 mm, trodde tidigare att det var den enda storleken. Men det är väl samma verk i dem. 12.68z?
Det här har nog jag helt klart missat, har inte använt min så mycket. Vet du vad de olika varianterna ligger på i värde?Ja. Typ 30, 33 och 35. 35 an är finast och värd klart mest. Min har det verket. Levererad 1942 till Sverige.
Såldes en 33 mm på Kaplans i vår för 8000kr + slag. 35 mm Tre Tacche annonseras för 50-60.000 kr .Det här har nog jag helt klart missat, har inte använt min så mycket. Vet du vad de olika varianterna ligger på i värde?
Men herregud! Helt galet!Såldes en 33 mm på Kaplans i vår för 8000kr + slag. 35 mm Tre Tacche annonseras för 50-60.000 kr .
30 mm varianten har annat verk, 10.68 tror jag benämnt.Jag vill minnas att jag läst att dom fanns i ett par olika storlekar. Jag har en som jag tror är 35 mm, trodde tidigare att det var den enda storleken. Men det är väl samma verk i dem. 12.68z?
Inte så insatt dessvärre. Finns en tre tacche tråd i vintage.Men herregud! Helt galet!
Fanns tre tacche och sei tacche båda i 35 mm?
Värt att nämna att det är framförallt step case varianterna som springer i pris, step case + 35 mm = dyrt. Lägg till bra tavla så går de för över 100'.Såldes en 33 mm på Kaplans i vår för 8000kr + slag. 35 mm Tre Tacche annonseras för 50-60.000 kr .
Stort tack för dina svar, uppskattat. Ska försöka läsa på lite mer.Inte så insatt dessvärre. Finns en tre tacche tråd i vintage.
Wow. Perfektion