Kommer bli en bra grillning känner jag!
Ja det är upplagt för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer bli en bra grillning känner jag!
Dela med dig av den mer flitigt i tråden om Rolex Explorer 1
Testar också perlon!
Det funkar. Största anledningen att jag kör perlon på denna är bandbredden 21mm. Har inget annat som funkar bra.
Testar också perlon!
Den finns representerad därDela med dig av den mer flitigt i tråden om Rolex Explorer 1
Skönt i sommarvärmen jämfört med kladdiga läderband! Letar efter ett Hirsch ”James” med gummibaksida...Det funkar. Största anledningen att jag kör perlon på denna är bandbredden 21mm. Har inget annat som funkar bra.
Låt kromet vara!Lyckade få tag på denna, en Eiger från 1980, måste väl ändå var vintage? Ny i kartong!!! Kartongen var dock så skör så den blev bara smulor, vet inte var den legat. Med nya batterier och lite övertalning går den som den ska. Vad kan an putsa kromet med utan att gnida av det? Det har oxiderat lite.
#62. Önskar folket en trevlig helg!!
Sportlördag..
Haha. Kanske kan få ihop 100 om jag håller mig till klockor innan sjuttiotalet, har inte riktigt koll. Har ju fler än en "plocklåda" Mitt motto är "Köp billigt, fixa till och ha kul under tiden"!Nu tycker jag att din plocklåda med klockor borde ta slut snart.
Kommer du upp i 75 stycken? 100 stycken? Eller är slutet nära?
Finfin klocka precis som dom 61 tidigare
Den där har många rätt och en ovanlig look. Trevligt om vi får se den i det så kallade centralperspektivet. En härlig mix av flera stilar.
Testar också perlon!