Gratulerar!Atlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!Atlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
Grattis på födelsedagenAtlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
Grattis o hoppas du får en härlig dag!Atlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
Superfet Lanco!!!!!!!!!!Kört denna idag.
Hämtade ut denna.
Behöver en krona, service och glas men tavlan tror jag är toppen!
Finns ju quickset annars!Äntligen rätt datum på den här!
Haha har jag det alltså? Måste kanske börja researcha lite om de klockor jag har...Finns ju quickset annars!
Jajemän tog ett tag innan jag upptäckte den också, dra ut kronan till yttersta läget så byter den datum sen får du dra in och ut för varje dag!Haha har jag det alltså? Måste kanske börja researcha lite om de klockor jag har...
Riktigt bra sommarklocka t.o.m.!
Bra sommarklocka.
Tack!Superfet Lanco!!!!!!!!!!
Vattentåligt idag!
Fin! Från tratten? Spanade på den med, Fyndpris Trevlig!
Här kommer mitt senaste inköp dock inte clamshell men trevlig ändå
Fin! Från tratten? Spanade på den med, Fyndpris
Missade att du har bemärkelsedag, så Hipp Hipp Hurra, både till dig och en rolig klockaAtlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
Nice med länk till.Minns knappt när jag senast bar den här. Men efter en omgång hos @rogart-63 är det på sin plats. Gillar ju 70-talsshape..
Mycket snyggare sådär på oyster!
Tack! Funkar rätt schyst på länkMycket snyggare sådär på oyster!