Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till vintagenördarna!Första inlägget och första vintage!
Hittade denna på forumet, Inte helt övertygad om armbandet så har berställt hem två nya som jag hoppas kommer snart!
Lär inte bli det sistaFörsta inlägget och första vintage!
Hittade denna på forumet, Inte helt övertygad om armbandet så har berställt hem två nya som jag hoppas kommer snart!
Grattis!Atlantic Plaza får hålla tiden åt mig på födelsedagen!
cool!Detta har blivit mitt första vintage ur! En Breitling från 1942 eller -47. Vad tycker panelen?
Trevligt att den lever, hoppas att det inte blev allt för dyrt.#67. TissnisTorsdag. @OddD , nu har BCF-klockan äntligen fått välbehövlig vård. Och tack @rogart-63 för hjälp med delar
Även jag är glad att jag fick till den, det är ju en välgörenhetsklockaTrevligt att den lever, hoppas att det inte blev allt för dyrt.
Jag gillar ju det cleana raka i den, hoppas att den kommer att användas lite då och då.
Underbart typsnitt på siffrorna!Detta har blivit mitt första vintage ur! En Breitling från 1942 eller -47. Vad tycker panelen?
Den blev 70år i årBrutal!!