Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte annat än hålla med, formen på boetten andas verkligen tool dykarur och storleken är perfektSnyggaste dykarmodellen ever. Finns många olika men gillar boetten . Bezel känns genomtänkt . Måste serva min Submarex. Den har börjat tappa tid så det är nog på tiden.
Hehe, tänkte först att texten under Movado hade flutit ut, vad står där?Movado 50s
Hehe, tänkte först att texten under Movado hade flutit ut, vad står där?
Vill se mer tack!! Futurism från Pierce, känns skönt udda.Testar lättviktare på nytt band såhär på kvällskvisten..
Vill se mer tack!! Futurism från Pierce, känns skönt udda.
Ser helgjutet ut!City Bravur på nytt bundband i Cordovan, lite kul att gå utanför ramarna ibland.
Den dingen skojar man inte bort, jisses!City Bravur på nytt bundband i Cordovan, lite kul att gå utanför ramarna ibland.
Kraftiga luggar på den du!God morgon, ny inn i går. Travita Super Compressor får glädja mig i dag
Stenhård klocka! Ngn till bild kanske?Sol, hav o en kall IPA inget fattas mig