Snyyyyyggg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker den känns lite vintage, Galbeen däremot är för modern. Smyger in min carree då och då. Din ser riktigt fin ut, skönt det var ett fint ex.Oklart om denna räknas som vintage eller ej, men jag är omåttligt förtjust i denna
Håller med! Tack, jag är helnöjd och ja, det var verkligen skönt.Jag tycker den känns lite vintage, Galbeen däremot är för modern. Smyger in min carree då och då. Din ser riktigt fin ut, skönt det var ett fint ex.
Svinbra hur som! GrattisOklart om denna räknas som vintage eller ej, men jag är omåttligt förtjust i denna
Tack så mycket!Svinbra hur som! Grattis
Hela klockan känns äkta!Ja, den där tavlan är riktigt vass. Inte mycket kvar av bezeln efter 35 års manglande men sjukt mycket soul i den där klockan.
Lätt en av forumets Topp 3 bästa TudorsMåste bara langa in en bild till i detta vackra kvällsljus.
Nice!ny i lådan?Mrpsa Coke
Tack, den har varit med ett tag nu. Köpt av @Highvalley för nåt år sen.Nice!ny i lådan?
Nice, vad är det för mått på den där? Ser stor utÄlskar känslan av att använda en NOS för första gången (sedan är den ju iof inte NOS längre per definition ) men tror jag kommer att gilla denna lång tid framöver trots allt.