Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, det kan vara vinkeln och mina smal handleder. Inte mätt själv, men bredden var 37mm enligt annonsen. Ganska bred mao för formfaktorn.Nice, vad är det för mått på den där? Ser stor ut
Riktigt cool, säg gärna till om du vet vad händerHej, det kan vara vinkeln och mina smal handleder. Inte mätt själv, men bredden var 37mm enligt annonsen. Ganska bred mao för formfaktorn.
Bjuder på en till med handen som referens
Tack, det lovar jag att göra.Riktigt cool, säg gärna till om du vet vad händer
Tusen tack, har letat efter liknande i bra skick med ”integrerad” länkTack, det lovar jag att göra.
Kollade en del Seiko innan jag hittade denna. Länkarna på deras modeller är riktigt grymma och ofta ser de ut att vara i bra skickTusen tack, har letat efter liknande i bra skick med ”integrerad” länk
Tresiffrigt närmar sig... Behöver du toktråla loppisarna i trakten idag för att komma upp till hundra?#99. TissotTisdag..
Inte då, finns så det räcker. Börjar sakna en del av de tidigare dock. Kul är att alla fungerat, och hållt tiden inom två minuter per dygnTresiffrigt närmar sig... Behöver du toktråla loppisarna i trakten idag för att komma upp till hundra?