Redherring
Basic
Svincool! Men är tavlan fel för boetten? Ser lite sne ut. Om inte, ställer jag mig gärna på kö på den.
Vilken falkblick Tavlan/trycket är lite snett i sig själv. Men den passar bra i boetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svincool! Men är tavlan fel för boetten? Ser lite sne ut. Om inte, ställer jag mig gärna på kö på den.
Den där var ju hur cool som helst! När är den ifrån?
14393? Bästa Connien!Dessa är ju mumma!
Underbar Eterna, bra fångat!
Den där var ju hur cool som helst! När är den ifrån?
Tack!Stenhård.
Ja, den är riktigt mysig och växer mer och mer Tack!Underbar Eterna, bra fångat!
Vad är det för storlek på den?Ja, den är riktigt mysig och växer mer och mer Tack!
34,5 mm ex krona, 42 mm l2lVad är det för storlek på den?
Bra storlek och mycket fin tavla!34,5 mm ex krona, 42 mm l2l
Ja, en skarp boett med fina linjer, och lagom gulnad tavlaBra storlek och mycket fin tavla!
Ny länk, ny och gammal lume...
Ska kolla, vet faktiskt inte14393? Bästa Connien!
Trevlig vad sitter det för verk i den där?
Den var fin. Grattis!
2320 tror jag det heter, nån slags variant på 321 som även användes av PP.. (!)Den var fin. Grattis!
grymt skick på alla fyra!Vintagekvartet på underbara armband!