Bjooorn
Basic
Kan inte annat än att hålla med. Riktigt fin!Tack, hela klockan är en perfekt combo måste jag säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte annat än att hålla med. Riktigt fin!Tack, hela klockan är en perfekt combo måste jag säga
Jäklar va fräsch
Mycket bra!Seamaster 145.018 idag!
Grym!Ruggigt cool klocka idag.
Nja. Nästan.Grym!
Orginallänk?
Intressant konstruktion på den länken, känns onödigt svår. Du fick till passningen ok? Kaaanske dags att snygga till sin Titus, ger det 5 år till.Nja. Nästan.
Köpt NOS länkhalvor från någon jeppe i Frankrike och meckat ihop det med ett Titus-clasp som jag fick från @StarMan. Utseendet är korrekt till 7840 men claspet ska egentligen ha en logga också.
Ruggigt nöjd med slutresultatet.
Efter bra hjälp från goda vänner så är passningen sjukt bra. Det var inte helt tvärenkelt.Intressant konstruktion på den länken, känns onödigt svår. Du fick till passningen ok? Kaaanske dags att snygga till sin Titus, ger det 5 år till.
Ser riktigt bra ut, och klockan ocksåNja. Nästan.
Köpt NOS länkhalvor från någon jeppe i Frankrike och meckat ihop det med ett Titus-clasp som jag fick från @StarMan. Utseendet är korrekt till 7840 men claspet ska egentligen ha en logga också.
Ruggigt nöjd med slutresultatet.
Snygg på länk!Ruggigt cool klocka idag.
Fet! Vill dock fortfarande köpa en av dina svarta Tissoter... Svårt att få göra tydligenCertina
Fick tighta åt min mellan varje länkbit, blev bra mycket kortare. Fick även böja ner ändlänkarna något då de stod för rakt ut.Efter bra hjälp från goda vänner så är passningen sjukt bra. Det var inte helt tvärenkelt.
Ah! Skoj att du har samma länk! Gillar verkligen utseendet och som den sitter. Om du har en länkbit till övers så hugger jag gärna.Fick tighta åt min mellan varje länkbit, blev bra mycket kortare. Fick även böja ner ändlänkarna något då de stod för rakt ut.
Ah! Skoj att du har samma länk! Gillar verkligen utseendet och som den sitter. Om du har en länkbit till övers så hugger jag gärna.
Alternativt hela länken.
Du borde fixa till din. Jag är stormförtjust i hur den bärs. Grymt rolig för pengen.
Försökte sälja min länk, men var för kort för alla trots att jag har på innersta hålet. nu får jag väl hitta någon som kan reluma ist.Vill också ha länk till min men orka börja leta, känns som folk håller hårt i dom.
Enda jag såg till salu var riktigt dålig och kostade lika mycket som jag gav för klockan.Försökte sälja min länk, men var för kort för alla trots att jag har på innersta hålet.