Tackar!Fräck! Snyggt med vit tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Fräck! Snyggt med vit tavla.
Riktigt fin50 bast...
Läste fel, men precis!Absolut och det har väl den jag postade? Jag menade att Piepantavlan passar så bra med dog legs. Alla fasningar jag tycker så mkt om.
Tack. Min favorit.Riktigt fin
Oj, hur fin som helst!
Cool! Men klockan i annonsen är väl ca 67? Applicerad logga och donbezel.Bär möjligen semi-vintage idag så jag postar inte min klocka. Ölar med @Mw79 och visar en annons jag hittat som matchar hans speedy. Klockan är från 74 och annonsen från 75, men jag gissar att det är samma ref.
Den där är helt fantastisk. Kul att se!30T2 RG idag.
Tackar! Jag älskar den!Den där är helt fantastisk. Kul att se!
Du har säkert helt rätt. Jag har aldrig snöat in ordentligt på speedys. Såg att det var samma länk och nästan samma år bara.Cool! Men klockan i annonsen är väl ca 67? Applicerad logga och donbezel.
Förstår det! Tavlan och boetten ser grym ut!Behöver lite utvändig kärlek, men gillar denna.