Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läckert! Det där makrot måste gå loss på minst 18 spänn! Var hittade du det? Antar att det passar på en kukSamsung.
Läckert! Det där makrot måste gå loss på minst 18 spänn! Var hittade du det? Antar att det passar på en kukSamsung.
Dubbelpost, sorryNy för dagen, Tissot Tsx2 F1. Årsklocka, -79:. Tog mej 40 min att ställa in allt bara haha
Lemania chrono tillbaka från urmakaren efter ett par års frånvaro (trasig balans) hittade en lämplig donator till slut..
MAn ser ju tydligt på skicket att din är äldre
Hembränt strap på calatrava wannabe
Den ser fan värre ut för varje dag! Har du den i ugnen på nätterna?MAn ser ju tydligt på skicket att din är äldre
Sälj den där till mig, NU!Dubbelpostar denna elaking å hoppas ni får en trevlig avslutning på denna vintagevecka!
Sälj den där till mig, NU!