Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyinkommen handjagad ryss förmodligen från -87. Har du något utlåtande om denna, Fixoflex? På ett fantastiskt gummi ! Tropic, Isofrane, RubberB, släng er i väggen
Tusen tack för infon, Fixoflex! Hur brukar ringen se ut på dessa, om jag får fråga?
Leker med 18kr macro å njuter av att slippa lånetelefon
Japp! På den här är det skelett med blankt stål som gällerHar lumen t
Har lumen tagit semester?
En stor favvo i samlingen, en 16750 i hyfsat skick från 1983!
Ser ut som den gått i pension...Har lumen t
Har lumen tagit semester?
Ser ut som den gått i pension...
Word! Dessutom slipper man risken att skiten lossnar å fular ner tavla å verk.Skelettvisare är ju det nya svarta
För att inte tala om den eviga diskutionen, relumad eller inteWord! Dessutom slipper man risken att skiten lossnar å fular ner tavla å verk.
Den här kan jag bjussa på. Men om ni inte passar er så dyker jag upp med min avatarkompis på bmx me luftgevär å ställer till med svårigheterOhhh jävlas inte med Gummo
Kanonfin! Skulle vara en fin årsklocka åt mig. Jag fyller förresten i December... ;-)