Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevligt ut! Länge sedan jag fick äran att vara med på dessa luncher. Bör styras upp
Mycket mums på det där bordet
Mycket trevligt! Min Certina tyckte det var kul att återse en äldre släkting.
Coolt att vara omringad av vad som var lite av en gralklocka för mig för ca 7 år sedan på TTT-tiden. Fortfarande väldigt läckra på bild med den där länken
Så vackert att man blir tårögd
Denna turtle är en lite senare modell (85) och därför har den inte lika snedslipade kanter som 6306-700x och de tidiga 6309. Water resist texten var röd sedan innan men färgen har förmodligen blekt bort som på de flesta turtles. :/Det var två saker som är lite svåra att se på bilden, nämligen den klassiska har day/date-fönstret fasade kanter, och att texten water 150 m resist ser ut att ha samma kulör, men som sagt bilden är inte så skarp att det går att avgöra, en annan grej man kan avgöra på är 7:an o 4:an i 7040, vilken font den har, men det kanske du vet.
Gillar att Certinorna frontas!!
Det finaste längst fram, det är sen gammaltGillar att Certinorna frontas!!