Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaskens!
Jäklar rare beautyHittade en skrutt hos banken.
![]()
Köp den! jag orkar inte göra annonsHelt klart, KS bästa DJ!![]()
Riktigt tuffa, var det volfram på boetten på dessa eller?![]()
Hundra procent galet som fan idag.
My mutha-fkn Niga!My Niga.
![]()
Yes!Riktigt tuffa, var det volfram på boetten på dessa eller?
Jag tror det är volframkarbid om man ska vara petig.Yes!
För visst är Tungsten och Volfram samma? Högstadiekemin sitter inte riktigt lika mycket i närminnet längre.![]()
Visst är det så, folk tycker dock tungsten låter svenskare och kanske lite roligare. Det är verkligen en tung sten.Yes!
För visst är Tungsten och Volfram samma? Högstadiekemin sitter inte riktigt lika mycket i närminnet längre.![]()
Jag kan inte kemi men vad har tungsten för egenskaper? Tungt och hårt = riktigt jobbigt att jobba med?Visst är det så, folk tycker dock tungsten låter svenskare och kanske lite roligare. Det är verkligen en tung sten.
Ja, det är väl huvudegenskaperna och då som en karbid (legering med kol) som @Highvalley nämnde här ovan. Den vanligaste hårdmetallen man använder i industrin vid bearbetning. Rätt dyr om man behöver lite större specialverktyg då man får bearbeta metallen med diamant.Jag kan inte kemi men vad har tungsten för egenskaper? Tungt och hårt = riktigt jobbigt att jobba med?
Har sett en del välbyggda dykare från Thermidor, kan du ngt om märket?Mögel-Thermidor
![]()
![]()
Aha! Den gick till dig.
Vilken tur för mig dåAha! Den gick till dig.
Tyckte det var en trevlig design på denna tavlan - men vad gör väl det när man slumrar bort tiden för auktionsslut.
Snygg!
Aha! Den gick till dig.
Tyckte det var en trevlig design på denna tavlan - men vad gör väl det när man slumrar bort tiden för auktionsslut.
Snygg!
Finns med svart tavla också som jag letar efter, älskar utseendet.Vilken tur för mig då
Lite löjligt men det var typ siffrorna jag föll för..
Sen tycker jag boetten och tavlan är bra, och gillar ju modellen sedan tidigare. Tycker den gick billigt dock!