Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korta visaren visar timmar och långa minuterFrån tradera? Tyckte den var cool men hur funkar/visar den tiden?
Cool iaf!![]()
Korta visaren visar timmar och långa minuter![]()
Intressant!Korta visaren visar timmar och långa minuter![]()
Original. Kallas skeleton.Intressant!
Eftersom vi båda gillar fina tavlor måste jag fråga om den sett ut så här eller om tavlan är borta?
Frän klocka hursom!
Ok.Original. Kallas skeleton.
Nja, skeleton är väl när själva verket är ursågat?Original. Kallas skeleton.
Den benämns så när jag hittat andra men kanske felaktig term för att hajpa av säljareNja, skeleton är väl när själva verket är ursågat?
TackFin! Hör gärna av dig om den ska lämna i framtiden!![]()
Hör av mig när jag lyfter det rådande köpstoppet.TackBara att hojta till så löser vi det!
Riktigt fin den där!
Förvånansvärt bra med nitad oyster på den, aldrig tänkt på den kombon tidigare!
Stort grattis!! Jag har ett gott öga för din. När rouletten glimmar är det alltid lite extra...60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Cool, gillar timex, tycker de har en intressant historia, gjorde armbandsuret tillgängligt för massa med människor.![]()
Två stycke Timex anno 50-tal med tidstypiska flexarmband + en NOS i box med 21 juveler .![]()
Cool, gillar timex, tycker de har en intressant historia, gjorde armbandsuret tillgängligt för massa med människor.
Ja de är coola , Timex är ju lågbudget men ändå med kvalité . I USA bar var och varannan person ur medelklassen Timex till jobbet , vardags osv speciellt under 50,60 och 70-talen. Deras slogan var ” It takes a leaking and keep on ticking ” Riktiga workingclass klockor .Cool, gillar timex, tycker de har en intressant historia, gjorde armbandsuret tillgängligt för massa med människor.
TackRiktigt fin den där!
Håller helt med, blir liksom en helt annan klocka enligt mig med länken påFörvånansvärt bra med nitad oyster på den, aldrig tänkt på den kombon tidigare!
Ta lite mått och posta i tråden där vi eftersöker delar eller vad den heter. Vridringar är ofta svårt med det är långt ifrån omöjligt att det ligger en ring eller donatorklocka och skräpar hos någon på forumet. Inkludera gärna en referensbild på hur ringen ska se ut om du har hittat det.Saknar bezel men gillar den ändå. Ska ev låta en vän cnc:a något nytt för skojs skull. Fick klockan för kaffepengar så vore kul att experimentera lite.![]()
Grym Longines, helguld?Dessa har fått följa med under dagen
![]()
![]()
Tackar, tyvärr inteGrym Longines, helguld?