• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Han har citerat ett inlägg från trådens första sida, från 2013. Så inte hans klocka, och bilden är suddig för att det är en gammal photobucket-länk.
Jovars, det ser jag också - anledningen till att man inte får upp något när man citerar är att han skrivit kommentaren "RIKTIGT SNYGG" i inlägget han själv citerar, min kommentar om att man inte ser vad det är för något är riktat mot kommentaren @Abbe.G skrev. :)

Han har citerat ett inlägg från trådens första sida, från 2013. Så inte hans klocka, och bilden är suddig för att det är en gammal photobucket-länk.

Jovars, det ser jag också - anledningen till att man inte får upp något när man citerar är att han skrivit kommentaren "RIKTIGT SNYGG" i inlägget han själv citerar, min kommentar om att man inte ser vad det är för något är riktat mot kommentaren @Abbe.G skrev. :)
Önskar att man höjde gränsen för tillgång till K&S till 200 poster eller vad som nu krävs för att vi ska slippa det här.

062BCD8B-3939-4774-A488-8E98DFBCE820.jpeg

Tillbaka
Topp