Grym! Har du visat den förr?Fortsätter dyka idag, trevlig och möglig helg på er, lycka till på loppisarna och auktionerna nu i helgen!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Har du visat den förr?Fortsätter dyka idag, trevlig och möglig helg på er, lycka till på loppisarna och auktionerna nu i helgen!!
![]()
Tack! Har postat en bild tidigare, men den är ny. Har letat en längre tid efter en med denna boettform och även fast det är flera märken som ”tillverkat” dom så är de inte så vanliga. Jag gillar Inte heller Nivadas varianter som är lite mer vanliga, förutom pacman då.Grym! Har du visat den förr?
Denna som Benarus kopierade? Riktigt kool modell och variantTack! Har postat en bild tidigare, men den är ny. Har letat en längre tid efter en med denna boettform och även fast det är flera märken som ”tillverkat” dom så är de inte så vanliga. Jag gillar Inte heller Nivadas varianter som är lite mer vanliga, förutom pacman då.
Yep, skalat upp något också. Älskar min 40mm med Pannasandwich.Denna som Benarus kopierade? Riktigt kool modell och variant
41? Sjukt!Helgens fynd kom i brevlådan idag , under alla repor är tavlan och lum 99% perfekt
Eterna 852, 41mm
![]()
![]()
38 utan krona41? Sjukt!
Jäkla säljarsnack. Iofs tur för annars hade den varit på tok för stor.38 utan krona![]()
Mkt ball! GrattisDrar in en extra bild från igår i tråden
![]()
Snajdigt! Är det föresten en drillium campa derailleur jag ser i profilbilden?Tre dagar i rad. Förmodligen personligt rekord. Idag kör vi "country gentleman"-promenad-stilen. Passar bra då jag väl får erkänna att jag inte längre kan förhålla mig sådär lite stadsmässigt ironiskt till att jag är lantis. Jag har med andra ord insett att jag är lantis och inte längre en stadsbo som leker lantis.
![]()
Snajdigt! Är det föresten en drillium campa derailleur jag ser i profilbilden?
Haha säljsnack är gött snackJäkla säljarsnack. Iofs tur för annars hade den varit på tok för stor.
Tackar! Jag är mycket nöjd!Mkt ball! Grattis
Fina! Drillium är kul. Har själv haft ett gäng olika hojar senaste åren. Pinarello Montello, Colnago Super, Pogligaghi, Faggin, Merckx Corsa Extra mfl men intresset har avtagit lite nu på senare tid. Aldrig gett mig in i träsket med borrade komponenter dockTack och - Yup. Vågar nog påstå att jag har flest hål i Sverige när det gäller gamla tävlingscyklar...![]()
Tack och - Yup. Vågar nog påstå att jag har flest hål i Sverige när det gäller gamla tävlingscyklar...
![]()
![]()
![]()
Cool!Rocking my mosaic rolex date from 1973
![]()