Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tropical!?
Grattis!! Schysst mögel!Nyförvärvet
Härlig klocka på flera sätt! Stort grattis och vårda den ömt!Pappas Tissot som han fick i present 1963. Han kom med den i fickan idag och insisterade på att dess nya hem nu var hos mig. Original Tissot armband, men var inte original till just den klockan. Köptes till för att han redan som tonåring hade ett stort bilintresse.
Tack! Har tyvärr fått smak på finmögel...Grattis!! Schysst mögel!
Du får sälja ditt fulmögel till mig så du får ordning på fynanserna. Den där lilla sydafrikanen är jag beredd att lägga åtminstone 250 spänn för, t ex...Ta
Tack! Har tyvärr fått smak på finmögel...
Du får sälja ditt fulmögel till mig så du får ordning på fynanserna. Den där lilla sydafrikanen är jag beredd att lägga åtminstone 250 spänn för, t ex...
Tack! Ganska nylandad.. Får ta lite mer bilder nån dag.Fantastiskt läcker!
Är det nytt eller har jag bommat detta köp! Mer bilder!
Gul snö har oförtjänt dåligt rykte!Enda snön jag riktigt gillar!
Tror jag hade en likadan tidigare:Någon som vet något om detta? Faux eller cool?
Tror jag hade en likadan tidigare:
Frågan är dock om tavlan är ok? Ser ut att vara hög kvalitet så den kan säkert vara ok.
Charmig liten rackare... Föredrar helt klart subsec framför centrumsekund på den modellen. Men det tre stjärnorna kl 12..? Ser ut som de stjärnorna som gamla Longines har ibland.