Haha, ännu värre än mig ju!Jag har det lite så också, tre barn under sex år och jobbar som idrottslärare. Men jag bär de lite skörare hemma och vid finare tillfällen. Till jobbet blir det ofta någon gammal dykare. Art deco är fantastiskt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ännu värre än mig ju!Jag har det lite så också, tre barn under sex år och jobbar som idrottslärare. Men jag bär de lite skörare hemma och vid finare tillfällen. Till jobbet blir det ofta någon gammal dykare. Art deco är fantastiskt!
Det borde vara något "fickur" med wire lugs, de kom ju strax innan cushion modellen som jag postade. Men när det gäller lite mer renodlade armbandsur så blir det nog inte mycket äldre än den här. Men det vore kul med en tråd för riktiga gamlingarMan blir ju nyfiken, vilket är det äldsta armbandsuret på KS?
https://klocksnack.se/threads/snart-100-år-tråden-för-gamla-armbandsur-fram-t-o-m-1939.97337/Det borde vara något "fickur" med wire lugs, de kom ju strax innan cushion modellen som jag postade. Men när det gäller lite mer renodlade armbandsur så blir det nog inte mycket äldre än den här. Men det vore kul med en tråd för riktiga gamlingar(kanske finns).
Just det! Den där finns ju, dags att blåsa liv i den
Jäklar va fin! Den blev jag riktigt avundsjuk påCTZ "Chrono Master" Chronometer K18 1971.
![]()
Fin! Ny?SeastarSaturday
![]()
TackFin! Ny?
Snyggt! Finns ett par choklad-bruna Seastars på forumet nuTackYes!