Berqa
Basic
Stenhård, riktigt fin. Vad är det för länk om jag får fråga?Airman så att jag har koll på ifall det är natt eller dag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård, riktigt fin. Vad är det för länk om jag får fråga?Airman så att jag har koll på ifall det är natt eller dag!![]()
...Det kan vara lätt att gå ner sig i det träsket.Jag är helt ny i vintageträsket men jäklar vilka godbitar det finns![]()
Tack! En favvo! Det ör en Glycine brandad länk som antagligen är lite nyare än klockan. Hittade på ebay för något år sen.Stenhård, riktigt fin. Vad är det för länk om jag får fråga?
Ja nu scannas auktioner av i rasande fart...Det kan vara lätt att gå ner sig i det träsket.![]()
![]()
Udda men riktigt bra kombo!
Så jäkla ball.Från tidigare imorse.
![]()
TackSå jäkla ball.
...Och snart står du och gräver korgarna för blandade skräpklockor på loppisarna.Ja nu scannas auktioner av i rasande fart![]()
Haha det har redan hänt...Och snart står du och gräver korgarna för blandade skräpklockor på loppisarna.![]()
Riktigt synd! jag la mitt sista bet 2sek innan avslutad auktionNågon här som knep den lilla Longines guldaren på tradera ikväll? Såg att både jag och @Mehdic gick bet![]()
Någon här som knep den lilla Longines guldaren på tradera ikväll? Såg att både jag och @Mehdic gick bet![]()
Har ni nån länk till den där?Riktigt synd! jag la mitt sista bet 2sek innan avslutad auktion![]()
Oj oj oj, så fin! Min semivintage El Primero ovanför bleknar ju i jämförelse! Jag har inriktat mig på 80-90-tal, men jag borde ju ha en tidig också, eller hur?Zenith A386
![]()
Tack! Den är mer än trevlig min Zenith.Oj oj oj, så fin! Min semivintage El Primero ovanför bleknar ju i jämförelse! Jag har inriktat mig på 80-90-tal, men jag borde ju ha en tidig också, eller hur?
https://www.tradera.com/item/190610/384133264/longines-guld-14k-30tal-Har ni nån länk till den där?
Cool! Är det det insertet man kallar blueberry? Har typ ingen rolexkunskap