Mysig! Grattis!En ny och mycket trevlig bekantskap. Fransk dykare med riktigt läcker blank tavla och enorma paddelvisare. Råkool!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysig! Grattis!En ny och mycket trevlig bekantskap. Fransk dykare med riktigt läcker blank tavla och enorma paddelvisare. Råkool!
![]()
Ja, den såg ju lite snuvig ut.Vabruari
![]()
Tack!Mysig! Grattis!
Bandet är grymt! Klockan med
Jag har svårt att se mig mätt på ditt ur... mycket vacker !!JLC-torsdag!
![]()
Vilken jäkla drömklocka!
Tackar! En av favoriterna!Jag har svårt att se mig mätt på ditt ur... mycket vacker !!
Ett inlägg som gjort för dubbelpostning i Dagens klocka och Zenithtråden. Fin!![]()
![]()
![]()
Zenith Captain Chronometer.
Ref. 797A635, cal 2542 PC.
Oj vad fin! Är urverket i bra skick också eller?
Tack! Klockan förtjänar ju ett värdigt bandBandet är grymt! Klockan med![]()
Tack! Är faktiskt barnsligt nöjdVilken jäkla drömklocka!
Ryssband eller? Vill också ha! Du får ju säga till när du hittar bra kranarTack! Klockan förtjänar ju ett värdigt bandSkulle dock ha köpt fler, bandet är riktigt trevligt.
Tack! Är faktiskt barnsligt nöjd![]()
Tror det. Känns dock som att den kranen börjar sina.Ryssband eller? Vill också ha! Du får ju säga till när du hittar bra kranar![]()