70-tal vad jag kunnat läsa mig till.Skulle säga jäkligt stekig!
Årsmodell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
70-tal vad jag kunnat läsa mig till.Skulle säga jäkligt stekig!
Årsmodell?
Grymt fin! Går det att få se på baksidan också?En Schweizisk-svensk Omega från 1947. Måste vara premium med en svensk-tillverkad boett
![]()
Sååå snyggt!Kör TissotTisdag här oxå
![]()
TackarSååå snyggt!
Riktigt härlig!Ska till urmakaren och få sig en omgång - men det är ett fint utgångsläge. Stor med sina 37mm. Nytt glas och en service och vi är "good to go"!
![]()
![]()
Asball!Tveklöst en av de mer udda jag haft. En Bulova Sea hunter 1000m. Vet inte riktigt om jag gillar den eller inte, men udda är den i alla fall.
![]()
![]()
Till att börja med är det alltid komplicerat när man väljer mercedes-visare. För mig, alldeles oavsett allt annat unikt med klockan, så är första signalen "fantasilös Rolex-efterapning" . Säkert orättvist men....Jag är jävligt kluven. Både älskade den och hatade den på samma gång![]()
Jag med!Tillbaka från spaÄlskar dessa 40,5mm compressor case!
![]()
W.O.W.Tisdag.
![]()
Inte så dumt med borstad glasring. Fick du något klartecken i om den kan ha lämnat fabriken så?