Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju riktigt snygg!Då kör vi OlmaOnsdag
![]()
Tack för detDen där var ju riktigt snygg!
...ännu ett ur i overkligt fint skick, man tappar ju helt självförtroendet!
Fantastiskt läcker och per definition ett äkta mögel-ur!Min farfars Omega (okänd modell) köpt i Falun slutet på 40-talet tror jag. Min far bar den sen som sjöman på fraktfartyg på Medelhavet på 60-talet och fick då sin patina på tavlan pga värme och fukt. Jag hittade den utan band i en låda och gav den nytt liv med ett Nato Vad tycks?![]()
Alltid kul att se din, hade en T -lolipop som är det enda ur som jag saknar. Lätt, vikt länk, mm. Slit den med hälsan, som man sa förr i världen !Tudor submariner 76100
![]()
Äntligen kom den hem, nyrenoverad och fin! Min mors morfars gamla klockaPrecis lagom möglig och alldeles alldeles underbar!
![]()
Mycket trevligt skick! Man blir sugen av sådana bilder![]()
Har blivit lite tråkig med 5siffriga Rollar. Så fantasilöst... Ganska trevligt men börjar känna behov av ngt mer exotiskt...
Tack! Jag gillar den knallvit tavlan. jag får lite emaljvibbar även om den inte är lika nice som emaljMycket trevligt skick! Man blir sugen av sådana bilder![]()
Ja den känns så "ren" på något sätt. Har du haft den länge? Tycker mig inte sett den.Tack! Jag gillar den knallvit tavlan. jag får lite emaljvibbar även om den inte är lika nice som emalj![]()
7 dagarJa den känns så "ren" på något sätt. Har du haft den länge? Tycker mig inte sett den.
Otroligt härlig! Nato funkar nog, ...i väntan på ett passande läderband.Min farfars Omega (okänd modell) köpt i Falun slutet på 40-talet tror jag. Min far bar den sen som sjöman på fraktfartyg på Medelhavet på 60-talet och fick då sin patina på tavlan pga värme och fukt. Jag hittade den utan band i en låda och gav den nytt liv med ett Nato Vad tycks?![]()