Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En stilig SC där med eller...?Det är Tissot tisdag även i orostider.
![]()
Jag tror det, fast så mycket till Tissot-expert är jag inte att jag är 100% säker (jag har nog aldrig öppnat den)En stilig SC där med eller...?
En tisdags-Heuer fungerar också, ...till nöds!Slår ett slag för oss som saknar förmånen av att äga en tisdags-Tissot....
![]()
Haha, tack klock-broder!En tisdags-Heuer fungerar också, ...till nöds!![]()
Vafalls!!
Kul, hur känns den på armen?
Storleksmässigt är den svintrevlig, men bandet är för kort och saknar tyvärr spänne, så jag ska fixa någon lösning för det. Funderar på att frångå gummi och köra alligator eller liknande.Kul, hur känns den på armen?![]()
Haha det är ingen fara. One Watch Guy!OWG?
Urschäkta en yngling men vad menas då....?
Tack, då är jag med...anade nåt sånt men fick inte ihop bokstäverna...Haha det är ingen fara. One Watch Guy!
Stiligt, men vem har gått bärsärk på bezeln??Blått är flott
![]()
Finns i nån tråd här på ks om vad som hände. Men något sådant var detStiligt, men vem har gått bärsärk på bezeln??
Bortprioriterad familjemedlem eller...?![]()
Definitionen av fulsnyggcool! Grattis!
Haha, måste använda sök-funktionen alltså....Finns i nån tråd här på ks om vad som hände. Men något sådant var det
Nycklad deluxe, men jag gillar det! Finns en story! Premium![]()
Skulle även kunna tillägga ingenjörsmässig!
Snyggt, rätt tunn va?