Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt läcker Cricket !! Viva Vulcain !Dagens hemmasklocka.
![]()
Jag är nöjd med den, dessutom är den nånstans runt 38 mm, så den tar plats.En riktigt läcker Cricket !! Viva Vulcain !
Ball!Precision med och jobbar hemma i dessa Coronatider![]()
Tack
ET phone home...Who you gonna call...
![]()
![]()
W.O.W!....vilken urtavla!Det blir en ärvd Lisona.
![]()
Kul med fler Nivador...är junte jättevanliga direkt!Clam shell på Forstnerlänk
![]()
Japp, den är så himla fin. Att det har varit min pappas är bara bonus.W.O.W!....vilken urtavla!![]()
Jäklar va grym, hur stor är den?Funderade ju över vad det var jag hade köpt för någon vecka sedan (kunde inte lista ut logan). Det var en Ebel i stål, 30-talare skulle jag tro.
![]()
![]()
Visar att man måste chansa ibland. Jättefin!Funderade ju över vad det var jag hade köpt för någon vecka sedan (kunde inte lista ut logan). Det var en Ebel i stål, 30-talare skulle jag tro.
![]()
![]()
Ja jag tyckte om den också. Den spelar i lilla sportursligan med sina 30mmJäklar va grym, hur stor är den?
Ja verkligen, nån gång då och då går långskotten i målVisar att man måste chansa ibland. Jättefin!