Häftigt! Snacka om avant garde-design för 100 år sedan!Tack! Den är faktiskt hur kool som helst. Modellen kom 1917, men vet inte hur länge de producerades.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftigt! Snacka om avant garde-design för 100 år sedan!Tack! Den är faktiskt hur kool som helst. Modellen kom 1917, men vet inte hur länge de producerades.
Verkligen en överdriven och modig design, oversize är inget nytt direkt. Fantastisk att man kan bära och använda klockor som är 100 år gamla.Häftigt! Snacka om avant garde-design för 100 år sedan!
Nykomlingen sitter på![]()
Ibland undrar jag om du och dina klockor finns på riktigt, eller om det bara er en virtuell inkarnation av alla klocksamlares drömmar! Oavsett vilket så fortsätt gärna dela;-)
Hela karln är imaginär.....men väldigt trevlig!Ibland undrar jag om du och dina klockor finns på riktigt, eller om det bara er en virtuell inkarnation av alla klocksamlares drömmar! Oavsett vilket så fortsätt gärna dela;-)
Tack! Säkert många som tycker den är lite tråkig med 36mm snap back och no lume. Men jag som älskar skick älskar no lume och tycker dessa är bland de finaste kronograferna rent estetisk och storleken är ypperlig för mig
Så är det kanske...Ibland undrar jag om du och dina klockor finns på riktigt, eller om det bara er en virtuell inkarnation av alla klocksamlares drömmar! Oavsett vilket så fortsätt gärna dela;-)
Min graal
Insta-kändis
Jasså, är den?Insta-kändis![]()
Japps, på KS instagramJasså, är den?
Ah... där ser man, kulJapps, på KS instagram
Jag har tydligen en av mina Camaros där med men jag spelar inte Instagram så jag vet inte hur d gått till? Kanske äger KS våra bilder som vi publicerar här....inga problem för mig alls utan bara kul att klockintresset sprids i fler kanaler!Jasså, är den?
Trevlig!! Ja även Nivadalänken påminner om ds gf-länken.Länk och klocka från @mmartensson men vid separata tillfällen. Är hur nöjd som helst och får lite "poor mans Certina DS diver"-vibbar av den!
![]()