• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Upphämtad för 3h sen ;)
ImageUploadedByTapatalk1418568690.676325.jpg
Wow! Vrålskön.
Sitter det ett 321 i den? Årsmodell?

Jag dubbelpostar

Är lite dyster i själen idag, svårt att få något vettigt gjort, att skriva manualer till senaste projektet känns rätt meningslöst då svärmor är tillbaks på sjukhus igen. Kan ingen komma på en quick fix på cancer? Är rädd för det blir en rätt tråkig jul i år.

OaY1qB6.jpg

Jag dubbelpostar

Är lite dyster i själen idag, svårt att få något vettigt gjort, att skriva manualer till senaste projektet känns rätt meningslöst då svärmor är tillbaks på sjukhus igen. Kan ingen komma på en quick fix på cancer? Är rädd för det blir en rätt tråkig jul i år.
Otroligt tråkigt att höra. Har du barn? Man kan alltid krama dem, även om de tröttnar snabbt så kan man bli lite distraherad av deras förmåga att vara närvarande i nuet. Eller nåt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Man kan krama sin fru också. Hoppas att det blir en bra jul trots allt.

Jag dubbelpostar

OaY1qB6.jpg

Hoppas allt blir bra , tråkigt att ngn gång måste man gå igenom mindre roliga saker. Gör de bästa helt enkelt, å ta hand om nära och kära !

Otroligt tråkigt att höra. Har du barn? Man kan alltid krama dem, även om de tröttnar snabbt så kan man bli lite distraherad av deras förmåga att vara närvarande i nuet. Eller nåt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Man kan krama sin fru också. Hoppas att det blir en bra jul trots allt.

Jodå jag har barn, ingen liten parvel utan han är 18år och utflugen, kramar är underskattat överlag så jag förstår vad du menar.

Det tråkigaste i sammanhanget är att allas förväntningar har byggts upp under hösten med en förhoppning om att allt skulle bli till det bättre. Nu blir det inte så. Fasar lite för när min sambo kommer hem från jobbet idag.

Tack för omtanken Grafton. & MacRulez4ever

Jag dubbelpostar

OaY1qB6.jpg

Mycket trist att höra Onelund! Hoppas att det ordnar upp sig!

Jag dubbelpostar

Beklagar! Håller tummar och hoppas.

Nice one - i think this is the 1st time i have seen one of these Monnin case divers ( & there were at least 8 different branded watches made with this same case ) with a water depth rating of 300 meters. I believe they are usually rated at 100 meters but think i've heard mention of the CWC military quartz version at 200 meters.

Same here, all the Heuers or TAG:s that I have or have had is 200M and I have seen some other that have that rating as well. There is now visual difference anywhere or more dealings as far as I can see so I don´t know why this is rated higher.

Tillbaka
Topp