Okunnig på Heuer, Är den PVDad? har du flera bilder på denna?
Snygg bild fö
Japp, PVD:ad. Tack
https://klocksnack.se/threads/heuer-tråden.21643/page-24
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okunnig på Heuer, Är den PVDad? har du flera bilder på denna?
Snygg bild fö
Japp, PVD:ad. TackDu hittar lite fler bilder här, en bit ner på sidan:
https://klocksnack.se/threads/heuer-tråden.21643/page-24
Tack, den har jag missat, tycker den är tokläcker.
Wow! Vrålskön.Upphämtad för 3h sen
![]()
Otroligt tråkigt att höra. Har du barn? Man kan alltid krama dem, även om de tröttnar snabbt så kan man bli lite distraherad av deras förmåga att vara närvarande i nuet. Eller nåt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Man kan krama sin fru också. Hoppas att det blir en bra jul trots allt.Jag dubbelpostar
Är lite dyster i själen idag, svårt att få något vettigt gjort, att skriva manualer till senaste projektet känns rätt meningslöst då svärmor är tillbaks på sjukhus igen. Kan ingen komma på en quick fix på cancer? Är rädd för det blir en rätt tråkig jul i år.
Jag dubbelpostar
Är lite dyster i själen idag, svårt att få något vettigt gjort, att skriva manualer till senaste projektet känns rätt meningslöst då svärmor är tillbaks på sjukhus igen. Kan ingen komma på en quick fix på cancer? Är rädd för det blir en rätt tråkig jul i år.
![]()
Otroligt tråkigt att höra. Har du barn? Man kan alltid krama dem, även om de tröttnar snabbt så kan man bli lite distraherad av deras förmåga att vara närvarande i nuet. Eller nåt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Man kan krama sin fru också. Hoppas att det blir en bra jul trots allt.
Kall sub![]()
Jag dubbelpostar
![]()
Beklagar! Håller tummar och hoppas.Jag dubbelpostar
Kör med batteri idag.
![]()
Nice one - i think this is the 1st time i have seen one of these Monnin case divers ( & there were at least 8 different branded watches made with this same case ) with a water depth rating of 300 meters. I believe they are usually rated at 100 meters but think i've heard mention of the CWC military quartz version at 200 meters.
Den här trivs jag väldigt bra med...
![]()