Ålder på den? Varför dyker alla dessa godingar upp när man precis köpt annat?
Funderar på att låta denna skönhet gå för något nyare... Hmm.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ålder på den? Varför dyker alla dessa godingar upp när man precis köpt annat?
1968ish.Ålder på den? Varför dyker alla dessa godingar upp när man precis köpt annat?
Hajar till lite varje gång! Fan så lik den är!Hemma nu
Datejusten idag.
Ursäkta om jag frågar, men finns den där på riktigt? Jag har aldrig sett den förut och ser ut som ett plagiat av Oyseter Quartzen. Tiffanys dessutom...
Ursäkta om jag frågar, men finns den där på riktigt? Jag har aldrig sett den förut och ser ut som ett plagiat av Oyseter Quartzen. Tiffanys dessutom...
Blir Oyster Date idag.
Tyvärr bara beskurna mobilbilder.Cool bild, spara dina favoriter till nästa års upplaga av kalendern
Tyvärr bara beskurna mobilbilder.
Är garanterat mutbar och har en Fuji X10. Får väl samla på mig lite bildet till nästa kalender.Tycker iaf iden är riktigt bra, varit fler kul bilder från dig på sista tiden. du kanske kan plocka fram en vettig pocket alternativt systemare om man mutar dig med sprit
Tråkigt att du tycker det, har varit in med den en vända hos en lokal urmakare och han hade inga som helst misstankar på att den skulle vara fake.
Vad jag vet så finns den, har som sagt vart in med den hos en urmakare och han såg inga tecken alls på att den skulle vara fake.Ursäkta om jag frågar, men finns den där på riktigt? Jag har aldrig sett den förut och ser ut som ett plagiat av Oyseter Quartzen. Tiffanys dessutom...
Bry dig inte om dessa kommentarer, klart den är äkta. Jättefin klocka du har och extra kul med Tiffany & Co logga, mycket ovanligt.Tråkigt att du tycker det, har varit in med den en vända hos en lokal urmakare och han hade inga som helst misstankar på att den skulle vara fake.
Den finns på riktigt i lite olika varianter, en sällsynt modell med lite olika ref.Ursäkta om jag frågar, men finns den där på riktigt? Jag har aldrig sett den förut och ser ut som ett plagiat av Oyseter Quartzen. Tiffanys dessutom...