Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju riktigt fin! Jag lyckas mest köpa klockor som är sämre skick i verkligenheten än på bildJa lite finare. I synnerhet efter rengöring och en slarvig plexipolering. Helt rätt att chansa förresten. Har skambudat hem några riktigt roliga klockor från tratten.
Riktigt härlig! Storlek på den där?Har lite svårt att ta av mig denna sedan den kom tillbaka från service![]()
![]()
Riktigt härlig! Storlek på den där?
Snygg! Manuell eller automatisk?6224 36mm från -52 har vunnit mycket armledstid på sistone. Fortfarande oklart om batongvisare utan lume är original - svårt att hitta samma![]()
Manuell. Skruva upp, dra upp, skruva in. En liten (opraktiskt) ceremoni varje morgonSnygg! Manuell eller automatisk?
Ooohh... Den gillade man ju!
8820t..Ooohh... Den gillade man ju!
Vad är det för referens?
Hehe bra där!
Spännande, låter kul, vad innehåller det? Fasta tillståndets fysik dödade tyvärr mitt intresse för fysik för 20 år sedan, men kanske dags att komma ur den fasen nu.Pluggar modern fysik!
![]()
Denna kurs vi läser nu omfattar: kvantmekanik, relativitetsteori, partiklar som beter sig som vågor o.s.v. Det fasta tillståndets fysik, är det bara strukturen och egenskaper hos material eller är det också lite mekanik?Spännande, låter kul, vad innehåller det? Fasta tillståndets fysik dödade tyvärr mitt intresse för fysik för 20 år sedan, men kanske dags att komma ur den fasen nu.![]()
Vi hade lite separata kurser för det där, atomfysik, relativitetsteori samt våglära.Denna kurs vi läser nu omfattar: kvantmekanik, relativitetsteori, partiklar som beter sig som vågor o.s.v. Det fasta tillståndets fysik, är det bara strukturen och egenskaper hos material eller är det också lite mekanik?![]()