Olaa
Basic
Elegant!!! Vad mäter den i tjockhet (tunnhet)?Stålgrått, supertunt, AP Steel 2120 tidigt 70-tal
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elegant!!! Vad mäter den i tjockhet (tunnhet)?Stålgrått, supertunt, AP Steel 2120 tidigt 70-tal
![]()
![]()
Ascool!!!Slänger in en sen dagens, typ kvällens,men den är så jävla frän tycker jag..med sina dryga 11 mm höjd inger den respekt...på ett galet sätt!
![]()
![]()
Tack som fasen, vad glad blir!Ascool!!!
Tillbaka från service
![]()
Tack, javisst är denunderbar tavla!
![]()
![]()
Tack! Verkligen något utöver det vanliga IMHO.En av de coolaste tavlor jag sett, kudos!![]()
Tack! Ja, blir inte mycket mer art-deco än detta IMHO.Sällar mig till övriga !! NiklasArvids fina illustration anger tonen.
Jag håller med! Lägger in en bild till. 32mm på en ~18,5 cm handled.Riktigt trevlig storlek på den där!