Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow den var annorlunda, men på ett bra sätt!Hublot, Marockansk keramik och reflektioner av rosmarin.
![]()
Tack! Den är väl så vintage det kan bli för Hublot, borde vara sprungen ur 80-talet.Wow den var annorlunda, men på ett bra sätt!
Är den verkligen vintage...känns superfräsch!
....dock behöver spårskruvarna sig en omgång i linjering!![]()
Nivada i botten va?
Yes, Nivada brandade klockorna som såldes i USA som Croton, Nivada-Croton, Nivada-Grenchen osvNivada i botten va?![]()
Brutalt fin!![]()
Gammal tank.
Tackar!Brutalt fin!![]()
Vem använder stift i guld? Det är inte vanligt. Prioritera smutsrent och i rätt dimension ist. Fortfarande rädd så kan du skippa stål och gå på mässing.Var tvungen att testa lite trots att jag inte har bandstift i guld. Så himla nöjd!
Skön känsla med guld![]()
Ok trodde man skulle ha guld... Men då behöver jag inte vara så rädd då. Har nu stift i stål som verkar passa bra så då fortsätter jag väl på detVem använder stift i guld? Det är inte vanligt. Prioritera smutsrent och i rätt dimension ist. Fortfarande rädd så kan du skippa stål och gå på mässing.