Respekt!Fingertipsgefül...
Satt på en klocka från Erikshjälpen. Den hade mätning från en urmakare i Östersund på tavlan. Upptäckte inte H:et förrän jag var hemma!![]()
![Cigar :cigar: :cigar:](/styles/baisik/xenforo/smilies/cigar.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Respekt!Fingertipsgefül...
Satt på en klocka från Erikshjälpen. Den hade mätning från en urmakare i Östersund på tavlan. Upptäckte inte H:et förrän jag var hemma!![]()
Ja tack jag håller med dig därSå knäpp och brutal att den är helt omöjlig att inte älska!![]()
Nä, just precis vad jag menade.50 nästa fredag!![]()
Grymt band!var det nått för komma ihåg övergången till högertrafik?Gamlingen älskar solen!
Jag (jag är också gammal...)älskar det ”nya” bandet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Då får man tacka!Nä, just precis vad jag menade.![]()
Tror det.Grymt band!var det nått för komma ihåg övergången till högertrafik?![]()
Sånt är ju skit fräckt!Tror det.
Tydligen gjordes det massor av olika prylar med högeromläggningshået på -67!![]()
Javisst!Sånt är ju skit fräckt!![]()
Kör min Vostok på läder(nubuck) funkar perfekt att bada med Men jag smörjer ofta med läderbalsam!Ja tack jag håller med dig därknäpp,brutal och funktionell för den är tryckt till 10 arm så den är badsäker!
Men ja den är på läder!!![]()
Ja såna grejar är hel kul tycker jag med!Javisst!
Gillar sånt!
Letar efter reklamprylar och annat skoj!![]()
Ja det funkar bra bara man underhåller sakerna ju.Kör min Vostok på läder(nubuck) funkar perfekt att bada med Men jag smörjer ofta med läderbalsam!![]()