Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla bra.
Tack! håller helt med. Riktigt häftig patinaSå jävla bra.
Men du, två saker! 1. Cityn är en av de bättre semesterklockorna (hade min svarta förra semestern så får inte ha den nu) 2. Fan va bra den där länken satt! Vad är det för någon?Klockan är sjuveckors semester slagen!
![]()
Tror det var Tissot som kom på med en högertrafiksklocka, kanske fanns andra också?Gamlingen älskar solen!
Jag (jag är också gammal...)älskar det ”nya” bandet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Och vem av oss på KS är helt frisk...Jeansfredag idag tillsammans med dessa byten. Inte helt friskt , I Know...
![]()
![]()
Jäklar!Tror det var Tissot som kom på med en högertrafiksklocka, kanske fanns andra också?
![]()
Tackar! Det är en noname-länk som jag fick i ett byte. Tror det var med @Rolfen!? Hursomhelst så sitter den riktigt bra. Men det är nog mest tur (kanske lite skicklighetMen du, två saker! 1. Cityn är en av de bättre semesterklockorna (hade min svarta förra semestern så får inte ha den nu) 2. Fan va bra den där länken satt! Vad är det för någon?
Snyggt!Tackar! Det är en noname-länk som jag fick i ett byte. Tror det var med @Rolfen!? Hursomhelst så sitter den riktigt bra. Men det är nog mest tur (kanske lite skicklighet) eftersom jag fick fila till den med en dremel.