Snyggt att tavlan och boetten smälter samman så fint.Omega-tisdag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt att tavlan och boetten smälter samman så fint.Omega-tisdag!
![]()
+1 på Tissot-tisdagSjälvklart, ...eftersom jag dessutom såg till att packa ner en Visodate.
![]()
Det har jag inte ens tänkt på! Ja, den är ruggigt fin! Nära nyskick, med helt intakta linjer, poleringar och borstningar. Enda som vittnar om att den inte var NOS när jag köpte den var icke-originalbandet och några märken från boettnyckel på baksidan.Snyggt att tavlan och boetten smälter samman så fint.
Fantastiskt fin!Snabb vintage-tisdag på er
![]()
Omega-tisdag!
![]()
Riktigt fin boettform det där, ja hela klockanSnyggt att tavlan och boetten smälter samman så fint.
Ja, när dom är i så pass fint skick så är dom ruggigt bra! Skulle dock sitta fint med ett nytt band av nåt slag... Får posta den i bandväljartråden!Riktigt fin boettform det där, ja hela klockan
Det där armbandet var riktigt snyggt!Så kom remmen från Royal Strap till min nya Felca
![]()
Är det 18 eller 20 mm mellan luggarna?Ja, när dom är i så pass fint skick så är dom ruggigt bra! Skulle dock sitta fint med ett nytt band av nåt slag... Får posta den i bandväljartråden!
Cool! Är tryck borttvättat på tavlan, eller var den så där clean från fabrik?
Cool! Är tryck borttvättat på tavlan, eller var den så där clean från fabrik?
Frän hursomhelstIndex är lite nött, annars är tavlan nog sig lik sedan den lämnade fabriken för åttio år sedan.
Frän hursomhelstNedsänkta guldiga siffror? Bjuder du på en bild till?